=== Robsik's Blog on WordPress ===

2 września 2008

Rower znowu jak nowy :)

No i rower wrócił z serwisu. Oczywiście nie sam – jeszcze go tak dobrze nie wytresowałem :). Musiałem się sam udać po niego. Postarałem się więc nieco wcześniej wrócić do domu, przebrałem w ciuchy rowerowe i wio. Najpierw 1,5km biegu w tempie ok. 6:00 – jako rozgrzeweczka, potem mniej sympatyczna część, czyli zostawienie pieniążków za robotę i siup na rower! Po drodze miałem kupić dla mojego chłopaka jakiś piórnik, co uczyniłem i przejechać min. 20km w dobrym tempie. Ostatecznie przejechałem 21 km w tempie 24,3 km/h! To mój rekord, choć daleko mi do pewnej koleżanki :) Zmęczyłem się jak trzeba – bardzo dobrze się czułem! Tak więc dobre roztrenowanie po tak intensywnym biegu jaki miałem dzień wcześniej…

Brak komentarzy: