=== Robsik's Blog on WordPress ===

18 września 2008

Konkurs rowerowy rozstrzygnięty

Dziś dokucza mi ścięgno Achillesa, więc znowu nie poszedłem biegać, choć wróciłem tak, że czasu by starczyło. Zupełnie tego nie rozumiem – jakoś tak z nikąd ten ból się pojawił. Tak więc odpuścić sobie trzeba, bo za tydzień EKIDEN... Ale mam inną nowinę, która mnie ucieszyła: zająłem 5-te miejsce w konkursie Pascala! Juuupiiiii! Dziękuję Wam kochani za wsparcie. Wprawdzie komentarze same nie były bezpośrednio brane pod uwagę, przy punktacji, ale pozwoliły (mam nadzieję) zauważyć moje prace w gąszczu innych (wszystkich było coś koło 180 prac!). Nagroda może nie jest szokująca, ale ja jestem zadowolony – żona też :))). Nagrodą jest pobyt weekendowy w hotelu Hotel Inn Józefów. Śmiejemy się, że daleko nie jedziemy, ale może to i dobrze. Do nagrody dodali jeszcze dwa plecaki Kellys oraz dwie pary rękawiczek rowerowych.

Wszystko to wiem na razie ze stron Pascala, bo na maila jeszcze nie przyszło żadne potwierdzenie, ani jak realizować nagrody. Na razie jednak się tym nie martwię i cieszę przede wszystkim z wyróżnienia – to dla mnie potwierdzenie, że to co tu pozostawiam nadaje się również dla innych do czytania :)))

W tym tygodniu jednak za bardzo Was nie rozpieszczę: w weekend wyjeżdżam na ziemie wschodnie na dwudniowe weselisko, więc nie będzie biegania ani rowerowania. „Widzimy” się więc w przyszłym tygodniu.

Brak komentarzy: