=== Robsik's Blog on WordPress ===

19 czerwca 2008

200 dni Bloga!

Miałem dzisiaj już nie pisać, bo ostatecznie impreza rozdania dyplomów dla mojego chłopaka tak się przedłużyła, że z biegania były już nici. Ale jest dziś co świętować: 200 dni istnienia mojego blooga! Jest to o tyle niesamowite, że na początku pisałem głównie dla siebie, jako rodzaj pamiętnika – uzupełnienie do dzienniczka treningowego, aby w każdej chwili móc wrócić i sprawdzić co się wtedy ze mną działo, w jakiej byłem kondycji itd. Potem okazało się, że jest to również niezła forma dzielenia się ze znajomymi tym co u mnie słychać – aby nie pisać każdemu z osobna co, gdzie, jak było itd. Oczywiście nadal nie rezygnuję z pisania do znajomych, ale mogę im opowiadać inne rzeczy – a o tych sami poczytają, jak mają czas i zacięcie :))) Z innej strony zacząłem tu umieszczać także treści swoich artykułów. Ci, którzy tu trafiają, mogą więc posiąść kawałek pożytecznej wiedzy, głównie o sprzęcie do biegania – mam nadzieję, że jeszcze wielu skorzysta z tego. Potem zacząłem także pisać moją historię związaną z moimi kontuzjami. Okazuje się, że bardzo mało wiemy nawet o tak podstawowych rzeczach jakie mnie spotkały – postanowiłem więc pokazać jak postępować aby szybko wrócić do zdrowia i jak wspomagać procesy leczenia. Z obserwacji liczników, tego co czytacie, Drodzy Czytelnicy, jak tu trafiacie, wnioskuję że warto to nadal kontynuować – tak też i będzie. Jeżeli więc mogę tu coś dla Was więcej zrobić, coś ciekawego dołączyć, więcej opisać – proszę o wpisy – na pewno nie pozostaną bez odpowiedzi. A dziś wychylę tylko lampkę dobrego whisky w toaście za 200 dni! Na zdrowie!

Brak komentarzy: