=== Robsik's Blog on WordPress ===

31 października 2008

Techniczne wzmianki...

Dziś tylko szybka notka o technicznych zmianach w blogu:

  • Wszystkie posty z poprzedniego bloga trafiły już tutaj (jest to o tyle zaleta, że ten blog można przeszukiwać: na samej górze jest narzędzie do przeszukiwania bloga)
  • Zmieniłem układ dodatków po prawej stronie, aby nie odstraszał a pomagał – mam nadzieję, że zmiany się Wam spodobają, a przede wszystkim uproszczą korzystanie z bloga
  • Zrobiłem zasadnicze porządki z galeriami – jest teraz masakrycznie więcej fotek – wszystkie w super jakości (zero kompromisów, z którymi musiałem się wzmagać przy okazji bloog’a)

Koniecznie dzielcie się swoimi spostrzeżeniami i opiniami – pomagają mi one w dostosowywaniu bloga – tak aby korzystało się z niego łatwo i przyjemnie :)

Brak komentarzy: