=== Robsik's Blog on WordPress ===

26 października 2008

Nagroda w konkursie Pascala część dalsza…

A tak! Bo ta sprawa wymaga jeszcze słowa komentarza – no może dwóch słów. Po pierwsze: Nagrodę odbieram. Wyłącznie po to aby ją upłynnić – za kwotę ok. 140-150 PLN, może jednak ktoś zechce skorzystać. Może w ten sposób komuś sprawię jakąś frajdę? Po drugie: Zastanawiałem się jak pozostali uczestnicy konkursu zareagują na udziwniony tryb pojmowania weekendu przez wydawnictwo Pascal. Postanowiłem więc je odszukać i odpytać. Zacząłem od sprawdzenia nagród. I co się okazało??? Że na 7 nagród typu weekend w hotelu, tylko moja (5-ta nagroda!) zawiera AŻ jeden nocleg w hotelu! Definicja pascalowego weekendu nie więc do końca spaczona – po prostu jest to wypadek przy pracy! Utwierdzam się więc jeszcze bardziej w przeświadczeniu i opinii: ŻENADA! Już lata świetlnie nie byłem aż tak rozczarowany nagrodą…

Brak komentarzy: