=== Robsik's Blog on WordPress ===

2 października 2008

Nowy cel - nowy plan!

No stało się! Cel nowy wyznaczony: Półmaraton Świętych Mikołajów w Toruniu. Gosiaczek zgłosił się, jako pierwszy towarzysz tego biegu, więc z całej tej radości przysiadłem szybko aby opracować jakiś plan treningowy, który przygotuje mnie do tego biegu. Dziś miałem pierwszy trening z uwzględnieniem nowego planu: 7km + 5x30s P. Jak dla mnie to nie wyglądało to jakoś nadzwyczajnie, więc przebieżki zrobiłem w zawrotnym tempie - maksymalne tempo wyszło 3:19 min/km! Cełe 7km wyszło więc w tempie 5:48 - słowem bardzo przyzwoicie. Do półmaratonu zostało 10 tygodni (licząc także ten, który teraz mamy). Jest więc dość dużo czasu aby przygotować się solidnie. Według czasu z EKIDEN, kalkulatory wróżą mi czas na poziomie 1:50 - i na taki wynik na razie się nastawiam, choć nie czuję się jeszcze emocjonalnie z nim związany :) Na razie trzeba rzetelne realizować plan treningowy. Tym razem musi się udać!

Brak komentarzy: