=== Robsik's Blog on WordPress ===

18 marca 2010

Po przeglądzie...

No i po przeglądzie kręgosłupa. To było wczoraj. Dziś od rana czuję się jakby mnie ktoś przez pół godziny bokkenem po plecach tłukł. Trzeba przyznać jednak, że to uczucie zdecydowanie milsze niż te bóle poprzednio. I choć objawy były inne, to faktycznie było podobanie jak dwa lata temu: zablokowane żebro (coś tam wielostopniowo – ale ja nie kumam). Szybki masażyk, chrupu-chrupu i żebro odblokowane. Dziś odważyłem się z tej okazji na pierwszy trening. Oczywiście rezgrzeweczka i te rzeczy a potem niecałe 3,5km. Czułem, że energii jest więcej we mnie, ale wolę zacząć powoli. Z drugiej strony jednak mam przeczucie, że moje nieszczęsne pasmo szybko się przypomni i kolejną wizytę będę musiał odbyć do specjalisty od narządów ruchu. Pożyjemy zobaczymy :)

Brak komentarzy: