=== Robsik's Blog on WordPress ===

21 marca 2010

Moje odkrycia wokalne ostatniego roku

Dawno nie dzieliłem się z Wami na tematy muzyczne. Postanowiłem więc przejrzeć swojego youtube'a i podzielić się z moimi sympatiami. Ciekawostką jest to, że pierwsza wymienia artystka zaistniała już na rynku muzycznym (gdy ją poznałem, to publikowała sie tylko na youtube, twitterze, swojej stronie itp.).

Kina Grannis (tu tylko do 2:40 - potem to tzw. newsy):


Kazmills:


Angelica Vasilcov:


Cezik (nie wiedziałem, że potrafi cos więcej niż tylko śpiewać od końca):

A ponieważ to polski akcent, to zapodam jeszcze jedną produkcję tego zdolnego artysty:


Rebecca Shearing (nie w każdej piosence jej dobrze, jednak ten głos...):


Kasia Popowska (mam jeszcze wiele zastrzeżeń do jej wykonań, ale w ciągu ostatniego roku zrobiła ogromne postępy, wiele na plus):


No i na koniec Lady Gaga, ale w wersji oryginalnej - czyli Stefani Germanotta (trochę szkoda tego talentu - mam nadzieję, że to jeszcze kiedyś wróci) - ten teledysk należy obejrzeć do samego końca:
 

Brak komentarzy: