=== Robsik's Blog on WordPress ===

3 czerwca 2009

Radiowy Teatr Sensacji

Ależ zaniedbałem bloga! Aż wstyd! Każdy odpuszczony dzień blogowania oddala mnie od zamiaru ponownego wpisu i coraz bardziej pogrąża w wstydzie, który z kolei wiąże wolną wolę i chęć poprawienia tego stanu rzeczy. To tak jak z dzieckiem, gdy coś przeskrobie. Takie samo-napędzające się pognębianie…

Ale jak zwykle, pod tym dłuższym milczeniem coś jest – tym razem jednak nie jest to ani praca, ani dom, ani brak zdrowia. Tym razem pochłonęły mnie bez reszty słuchowiska Radiowego Teatru Sensacji (Studio Koliber). Nazbierałem tego 3 doby ciągłego słuchania. Od ponad 2 tygodni więc nic nie robię poza ciągłym słuchaniem tych słuchowisk. Wiem, wiem – można oszaleć, można się znudzić itd. Ale nie z tymi słuchowiskami. Są rzeczywiście doskonałe a przy tym takie epizodalne (każdy trwa niecałe 20 minut!).

Ponieważ ja wpadłem w te słuchowiska bez reszty, postanowiłem także podzielić się z Wami – przecież to też moja pasja :)). Otóż wszystkie te słuchowiska, które obecnie „mam na tapecie” umieściłem tu: http://chomikuj.pl/robsik1/Teatr+Polskiego+Radia/Radiowy+Teatr+Sensancji – gorąco polecam. Jest do doskonała uczta dla ucha i ducha. Wszystkie słuchowiska można wysłuchać przez stronę WWW lub pobrać na swój dysk (standardowo do wykorzystania za darmo jest tylko 50MB tygodniowo). Polecam, polecam i jeszcze raz polecam.

Wysłuchajcie chociaż jednej sztuki i podzielcie się ze mną swoją opinią – będzie mi miło, że nie tylko ja choruję na takie rzeczy :)))

6 komentarzy:

Unknown pisze...

ja mam dokładnie to samo:-))zasłuchiwałam się w Teatrzyku Zielone Oko, teraz przeszłam na RTS i stwierdzam, że RTS podoba mi się bardziej. I śpię z RTS na uszach(a potem muszę odsłuchiwać to, co przespałam;-)), w pociągu, czy idąc gdziekolwiek słucham RTS i w pełni się zgadzam-to totalnie wciąga, epizodyczność, odpowiednia długość każdego słuchowiska sprawia, że nie jestem się w stanie znudzić!!Łapię się na tym, że mam swoje ulubione głosy, a czołówka mnie totalnie rozkłada-uwielbiam tę melodyjkę:-)RTS korzystają też z fajnych wstawek muzycznych-zauważyłam, że króluje soundtrack z Zagubionej Autostrady:-) Miło jest trafić na kolejnego wielbiciela RTS:) Mam tylko fobię, ze przesłucham juz wszystko, co ścągnęłam z chomika, mam zatem zamiar rozpocząć dawkowanie;-))

Pozdrawiam

Monika

Anonimowy pisze...

Wysłuchać wszystkiego - to dość trudne. Z tego co się orientuję jest ich koło 500

robsik pisze...

No ja niestety doszedłem do końca i czuję się na strasznym głodzie! To okropne uczucie. Z drugiej strony rzeczywiście smak w uszach pozostanie na długo. Obserwuję jednego chomika, który dorzuca kolejne sztuki co jakiś, więc już czekam ze zniecierpliwieniem na kolejne sztuki.
Muszę się z Tobą, Moniko zgodzić, że muzyka dobrana jest wręcz narkotycznie :)

Anonimowy pisze...

Zajrzyj na audioksiazki.org Jest tam masa słuchowisk RTS

Anonimowy pisze...

Większość słuchowisk bez pointy. Trudno nie domyślić się kim jest morderca, jeśli występują 3 postaci. Słucham audiobooków nałogowo w samochodzie, na RTS przełączam z konieczności gdy mam niewiele czasu (odcinki są dość krótkie).

robsik pisze...

Jak kto lubi - mi się niezwykle podobają :)