=== Robsik's Blog on WordPress ===

19 lutego 2009

Jaki antywirus?

Jak zwykle kiedy choruję nachodzi mnie wena do pisania artykułów. Nie chcę wysnuwać z tego pochopnych wniosków, ale już na pierwszy rzut oka mi się nie podobają te wnioski. Tym razem popełniłem artykuł na potrzeby zawodowe, na nasze firmowe strony internetowe. Jest to jednak temat, o który pyta mnie wiele osób zupełnie prywatnie. Stąd postanowiłem podjąć temat. Artykuł nie rozstrzyga dylematu, jaki system zakupić, ale pozwala szerzej spojrzeć na zagadnienia wyboru takiego oprogramowania i zwraca uwagę i mnogość czynników, które mogą być brane pod uwagę przy wyborze. Zresztą nie jestem zwolennikiem wtykania gotowych wniosków w głowy czytelników – pozostawiam im możliwość własnej analizy i samodzielnego podjęcia decyzji. Zainteresowanych tematem odsyłam do artykułu: http://www.plik.pl/Artykuły/tabid/80/Default.aspx

Brak komentarzy: