=== Robsik's Blog on WordPress ===

30 marca 2008

Rowerowy półmaraton

Zbierałem się od tygodni aby pojawić się na Półmaratonie Carrefour'owskim. W zasadzie tylko po to aby pokibicować. Pierwotnie chciałem tę trasę przebyć rowerem, ale organizator nie wyraził zgody. Trudno. Odkryłem jednak, że zamiast kibicować wolę zdecydowanie się pomęczyć. Pogoda dopisała dzisiaj, więc około 9:30 zamiast kibicować, wsiadłem na rower i ruszyłem na swój półmaraton - tyle, że rowerem. Przyznać muszę, że sprawiło mi to chyba więcej frajdy niż stanie i kibicowanie biegającym. Ja przy tej okazji poznałem swoje strony i przekonałem się, że Tarchomin z resztą Warszawy połączony jest wyłącznie przy pomocy wiaduktu nad kanałkiem - co za "kanał"! Ale szalenie mi się podobało! W linku zamieszczam trasę swoją wraz z fotkami. Wprawdzie późno włączyłem GPS’a, ale start był tam gdzie meta, więc łatwo się domyśleć, że podążałem na początku wzdłuż brzegu Wisły :) Mapa przejazdu Na znak solidarności z biegającymi założyłem koszulkę z półmaratonu – pozdrawiam wszystkich biegających!

Brak komentarzy: