=== Robsik's Blog on WordPress ===

25 września 2009

Zaległości fotograficzne

Nie ma to jak nadrabiać zaległości :))) Postanowiłem tym razem jednak nadrobić zaległości fotograficzne. Może nie tak, że wyskoczę teraz w plener i będę fotografował jak wariat – w tej kwestii w zasadzie nigdy nie próżnuję :))). Otóż chciałbym pokazać już gotowe albumy, które w międzyczasie przygotowałem, a których jeszcze nie prezentowałem. Wszystkie są już dziełem sławetnego iPhone’a (Nokia zarezerwowana będzie na dłuższe wyprawy ;)). Pierwszy z albumów, to widok z wieżowca przy ulicy Świętokrzyskiej:
Warszawa z wieżowca (iPhone)
Drugi to fotki z cyklu złomowisko/muzem – świeża dostawa sprzętu, który na pewno jeździ na wystawy (jeden z nich miał nawet rejestrację zółtą!):
Dostawa towaru na złomowisku/muzeum
Trzeci to moje wariacje na temat Przemyśla – nigdy nie pomyślałbym, że to takie piękne miasto!
Przemyśl
Czwarty to już efekt przygodnie napotkanych wspaniałych okazów owadów:
Owady
Miłego oglądania – każdy komentarz mile widziany, oczywiście :)))

Brak komentarzy: